Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Segmentation

منظور از بخش‌بندی یک تکنیک بازاریابی است که در آن گروه‌های کاربران بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده مانند مصرف محصول، مشخصات دموگرافی، مشخصات روانشناختی، رفتارهای ارتباطی و استفاده از رسانه‌ها به زیر گروه‌هایی تقسیم می‌شوند. هدف بازاریابان اپلیکیشن‌های موبایل در استفاده از این تکنیک، رساندن تبلیغات هدفمندتر و شخصی‌سازی‌شده‌تر به انواع مشخص و با کیفیتی از کاربران به منظور دستیابی در بهترین نتیجه در جذب تعامل کاربران و در نهایت کسب درآمد بیشتر است. بخش‌بندی کاربران می‌تواند ارزش طول عمر کاربر و میزان بازگشت سرمایه را ارتقا دهد.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Lifetime Value, ROI/ROAS
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.