Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Retaregting

منظور از هدف گیری مجدد، تاکتیکی در تبلیغات برای افزایش تعامل مجدد کاربران با اپلیکیشن پس از یک دوره عدم فعالیت  و هدف از آن، تبدیل کاربر به مشتری و در نهایت افزایش فروش محصول است. ریتارگتینگ می‌کوشد به جای تمرکز بر کاربران جدید، کاربران پیشین یک اپلیکیشن را مجدداً به چرخه فعالیت در اپ (به ویژه خرید) و تعامل با آن هدایت کند. این مفهوم با عنوان بازاریابی مجدد و معادل هدف گیری مجدد کاربران نیز به کار می‌رود. سرویس‌های اتریبیوشن مانند متریکس می‌توانند صحت نصب‌ها و رخدادهای درون برنامه‌ای حاصل از تبلیغات ریتارکتینگ را رصد و شمارش کنند.

مطالعه بیشتر:

  • رصد نصب‌های مجدد پس از ریتارگتینگ
  • اتریبیوشن مجدد چیست، چطور کار می‌کند
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Reattribution, Re-engagement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.