Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Re-engagement

همانطور که منظور از Engagement تعامل  کاربر با یک تبلیغ است، این مفهوم به معنای قرار دادن کاربران پیشین یک اپلیکیشن در معرض تبلیغاتی است که می‌کوشند برند مورد نظر را با هدف بازگرداندن کاربران منفعل به اپلیکیشن و در نهایت تبدیل آنها به مشتری نمایش دهند. به زبان ساده، Re-engagement یعنی استفاده از تبلیغات در جهت بازگرداندن کاربرانی که اپلیکیشن را از دستگاه خود حذف کرده (Uninstall) و یا دیگر تعاملی با آن اپ ندارند. بنابراین لازم است استراتژی تبلیغات با این هدف (تعامل مجدد کاربران) در جهت به حداقل رساندن نرخ ترک اپلیکیشن و بالا بردن شاخص ROAS (میزان بازگشت هزینه تبلیغاتی) تدوین شود.

مطالعه بیشتر:

  • رصد نصب‌های مجدد پس از ریتارگتینگ
  • اتریبیوشن مجدد چیست، چطور کار می‌کند
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: retargeting, Reattribution, Engagement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.