Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Psychographic segmentation

به گروه‌بندی مشتریان بر اساس ویژگی‌های مشترک آن‌ها مثل ارزش‌ها، علایق و خصوصیات شخصیتی‌شان، بخش‌بندی روانشناختی گفته می‌شود. برای مثال، شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی ‌وگان، باید بازاریابی، تبلیغات و کمپین‌های فروش خود را برای مخاطبان وگان یا گیاهخوار انجام دهند، که اینجا تنها از طریق بخش‌بندی روانشناختی امکان‌پذیر است.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
instagram
linkedin
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.