Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Probabilistic Attribution

اتریبیوشن احتمال گرایانه یک رویکرد در انتخاب در روش اجرای اتریبیوشن و اندازه‌گیری عملکرد کمپین‌های بازاریابی است و از مدل‌سازی آماری و فنون بادگیری ماشین برای رسیدن به احتمال کانورژن در تمامی مراحل بازاریابی استفاده می‌کند. این نوع اتریبیوشن که از آن با نام اتریبیوشن الگوریتمی هم یاد می‌شود مسیرهای متفاوت در حساب یک کاربر را تحلیل می‌کند تا متوجه شود کدام نقاط تماس کاربر بیشترین تبدیل را به همراه داشته‌اند. روش اثر انگشت یا Fingerprinting یک روش احتمال گرایانه در اتریبیوشن موبایل است.

مطالعه بیشتر:

  • انواع مدل‌‌های اتریبیوشن در آنالیز موبایل مارکتینگ
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: deterministic-attribution, Mobile Attribution Methods, Finger Printing
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.