Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Needs-based segmentation

بخش‌بندی مشتریان بر اساس نیازهای مشخص آنها مانند ویژگی‌های محصول، نیازهای خدماتی یا روش‌های تحویل محصول، به شما امکان می‌دهد تا کمپین‌های بازاریابی متمرکز اجرا کنید. برای مثال، ممکن است یک برند نوشیدنی انرژی‌زا برای ورزشکاران، و یک برند لباس نوزاد برای پدر و مادرهای جدید بازاریابی کند یا پیشنهاد پرداخت در محل را به مشتریان سابقش ارائه دهد.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
linkedin
telegram
twitter
whatsapp
youtube
instagram
aparat

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.