Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Native Advertising

تبلیغات همسان نوعی رسانه پولی هستند که برای سازگاری محتوای یک منبع رسانه ای طراحی می‌شوند. برای مثال یک محتوای ویدئویی پولی روی اپلیکیشن یوتیوب نوعی تبلیغ همسان موبایلی است. این رسانه برای سازگاری طراحی بصری با کارکرد یک محتوای طبیعی طراحی می‌شود و در صفحه اصلی ویدئوهای پیشنهادی شما ظاهر می‌گردد. از آنجایی که این نوع تبلیغ، فرصت برقراری ارتباط با کاربران همراستا با انتخاب آنها را ارائه می‌کند. تبلیغات همسان از فرمت‌های تبلیغات سنتی مانند تبلیغات بنری مزاحمت کمتری دارد. علاوه بر این، ارتباط این نوع تبلیغ با زمینه‌ای که در آن عرضه می‌شود تبلیغات همسان را از قابلیت بالا بردن نرخ کلیک و نرخ تبدیل برخوردار می‌کند.

مطالعه بیشتر:

  • What is native advertising?
  • بهترین فرمت‌ های تبلیغات موبایلی کدام هستند؟
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Advertiser, advertisement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
instagram
linkedin
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.