
Native Advertising
تبلیغات همسان نوعی رسانه پولی هستند که برای سازگاری محتوای یک منبع رسانه ای طراحی میشوند. برای مثال یک محتوای ویدئویی پولی روی اپلیکیشن یوتیوب نوعی تبلیغ همسان موبایلی است. این رسانه برای سازگاری طراحی بصری با کارکرد یک محتوای طبیعی طراحی میشود و در صفحه اصلی ویدئوهای پیشنهادی شما ظاهر میگردد. از آنجایی که این نوع تبلیغ، فرصت برقراری ارتباط با کاربران همراستا با انتخاب آنها را ارائه میکند. تبلیغات همسان از فرمتهای تبلیغات سنتی مانند تبلیغات بنری مزاحمت کمتری دارد. علاوه بر این، ارتباط این نوع تبلیغ با زمینهای که در آن عرضه میشود تبلیغات همسان را از قابلیت بالا بردن نرخ کلیک و نرخ تبدیل برخوردار میکند.
مطالعه بیشتر: