Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Mobile Attribution Methods

روش‌های اتریبیوشن موبایل روش‌هایی هستند که به کمک آن‌ها دو رخداد یا رویداد موبایلی به هم مرتبط می‌شوند. پرکاربردترین روش‌های اتریبیوشن برای برقراری ارتباط صحیح میان کلیک‌ بنرهای تبلیغاتی و نصب‌ اپلیکیشن به کار می‌روند.  این روش‌ها کمک می‌کنند بتوانیم منابع جذب کاربران جدید اپ‌ها را به درستی شناسایی کنیم و از این طریق میزان اثربخشی کمپین‌های مختلف بازاریابی و تبلیغاتی را بسنجیم. تبلیغ‌دهنده یا صاحب اپلیکیشن می‌تواند بسته به شرایط اپلیکیشن خود، تنظیمات روش اتریبیوشن را تعیین کند.

مطالعه بیشتر:

  • انواع مدل‌‌های اتریبیوشن در آنالیز موبایل مارکتینگ
  • روش‌های اندازه‌گیری اتریبیوشن موبایل
بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.