
Marketing Automation
خودکارسازی بازاریابی یا اتوماسیون مارکتینگ به هر فرآیندی اشاره دارد که با استفاده از نرمافزار فعالیتهای بازاریابی را به صورت خودکار اجرا کند. سازمان ها و شرکتها میتوانند با استفاده از این امکان سرعت کار خود را افزایش دهند، وظایف تکراری را کاهش دهند و کارآمدی و اثربخشی خود را بالا ببرند. دلیل اهمیت خودکار سازی بازاریابی توانایی استفاده از قدرت هوش مصنوعی و فناوری های پیشرفته برای تقویت سطح ارزش افزوده فعالیت های بازاریابی به عملکرد فرآیندهای مارکتینگ است. مهمترین مزیت خودکارسازی بازاریابی، حذف تکرار از چرخه فعالیت کاربران انسانی است.