Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Marketing Automation

خودکارسازی بازاریابی یا اتوماسیون مارکتینگ به هر فرآیندی اشاره دارد که با استفاده از نرم‌افزار فعالیت‌های بازاریابی را به صورت خودکار اجرا کند. سازمان ها و شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از این امکان سرعت کار خود را افزایش دهند، وظایف تکراری را کاهش دهند و کارآمدی و اثربخشی خود را بالا ببرند.  دلیل اهمیت خودکار سازی بازاریابی توانایی استفاده از قدرت هوش مصنوعی و فناوری های پیشرفته برای تقویت سطح ارزش افزوده فعالیت های بازاریابی به عملکرد فرآیندهای مارکتینگ است. مهمترین مزیت خودکارسازی بازاریابی، حذف تکرار از چرخه فعالیت کاربران انسانی است.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: User Acquisition, RTB - Real-Time Bidding, Campaign Optimization
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.