Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Frequency Capping

منظور از این مفهوم، تنظیم محدودیت برای فرکانس نمایش تبلیغات به یک کاربر در طول مدت زمان معین است. این کار معمولاً برای پیشگیری از ازدیاد تبلیغات نمایش داده شده به کاربرانی است که پس از نمایش چندین و چند باره تبلیغ، اظهار عدم تمایل به آن محصول تبلیغ شده کرده‌اند. برای مثال، برخی از آژانس‌های تبلیغاتی می‌توانند فرکانس نمایش تبلیغات به کاربر را به گونه‌ای تنظیم کنند که هر کاربر یک تبلیغ را بیش از سه بار مشاهده نکند.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.