Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Frequency Capping

یک ابزار مدیریت کمپین به حساب می‌آید و به کسب‌و‌کار ها کمک می‌کند تا تعداد کمپین‌های دریافتی کاربران را در بازه زمانی روز ، هفته یا ماه کنترل کنند؛ همچین با این ابزار می‌توان فاصله زمانی بین پیام‌های متوالی را مشخص کرد به طوری که برای مخاطب آزاردهنده نباشد.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
instagram
linkedin
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.