Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Finger Printing

تطابق نصب بر اساس رد پای کاربر یکی از روش‌های اترییبوشن موبایل است که در تبلیغات موبایلی برای نسبت دادن یک کلیک به یک نصب با هدف اتریبیوشن مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش، داده‌های پایه کاربران موبایل به محض کلیک در قالب چند پارامتر، جمع‌آوری و ارسال می‌شود. به همین دلیل، این روش با نام‌هایی مانند ردپا، اثر انگشت دستگاه یا اثر انگشت مرورگر نیز شناخته می‌شود. روش اثر انگشت از پارامترهای عمومی و در دسترس (نام دستگاه، نوع دستگاه، نسخه سیستم عامل، آدرس IP) برای تشکیل یک شناسه‌ی اثر انگشت دیجیتال استفاده می‌کند که به لحاظ آماری وظیفه اتریبیوشن  دستگاه مشخصی را بر عهده دارد.

مطالعه بیشتر:

  • انواع مدل‌‌های اتریبیوشن در آنالیز موبایل مارکتینگ
  • روش‌های اندازه‌گیری اتریبیوشن موبایل
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Mobile Attribution Methods, Probabilistic Attribution, ID Matching
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.