Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Deterministic Matching

اتریبیوشن قاطعانه یک رویکرد در انتخاب در روش اجرای اتریبیوشن و اندازه‌گیری عملکرد کمپین‌های بازاریابی است که در مقابل استراتژی احتمال‌گرایانه قرار دارد. در مواردی که اپلیکیشن روی دستگاه کاربر نصب شده باشد، پلتفرم اتریبیوشن می‌تواند شناسه دستگاه را داشته باشد و تطابق نصب را با اطمینان ۱۰۰ درصدی انجام دهد. روش تطابق دستگاه یا Device Matching یک مدل اتریبیوشن قاطعانه است.

مطالعه بیشتر:

  • انواع مدل‌‌های اتریبیوشن در آنالیز موبایل مارکتینگ
بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Mobile Attribution Methods, ID Matching
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.