Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Cross Selling

کراس سلینگ یا فروش جانبی، یک استراتژی مارکتینگی است که مشتریان و کاربران یک محصول را ترغیب می‌کند تا کالا/خدمات مکمل یا جانبی محصول خریداری شده است را نیز بخرند. از این متدها معمولا برای افزایش فروش و درآمد استفاده می‌شود.

بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
instagram
linkedin
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.