Logo
وبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Cost Models

ساز و کارهای پرداخت هزینه کمپین‌های تبلیغاتی از سوی تبلیغ‌دهنده را که بر مبنای cost per کار می‌کند مدل‌ها و تعرفه‌های قیمت‌گذاری می‌گویند. هزینه کلی یک کمپین بر اساس تعداد کاربران متفاوتی که از کانال خاصی در طول اجرای آن کمپین، عمل مورد نظر تبلیغ‌دهنده را انجام داده‌اند محاسبه می‌شود. انواع مدل‌های پرداخت در فضای تبلیغات موبایلی عبارتند از: CPM- CPC – CPI – CPA – CPCV – CPE

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: CPM - Cost per Mille, CPA - Cost per Action, CPC - Cost per Click, CPCV - Cost per Complete View, CPI - Cost per Install, CPE - Cost per Engagement
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
whatsapp
youtube
twitter

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.