Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Conversion Rate

نرخ تبدیل، درصد کاربرانی است که هدف تعیین شده برای یک کمپین تبلیغاتی را به پایان رسانده‌اند.


تعداد کل کاربرانی که روی تبلیغ کلیک کرده‌اندتعداد کل مخاطبان بالقوه×100\frac{\text{تعداد کل کاربرانی که روی تبلیغ کلیک کرده‌اند}}{\text{تعداد کل مخاطبان بالقوه}}\times 100تعداد کل مخاطبان بالقوهتعداد کل کاربرانی که روی تبلیغ کلیک کرده‌اند​×100

 برای مثال، در صورتی که یک تبلیغ‌دهنده با هدف جذب ۱۰ هزار نفر، کمپینی تبلیغاتی در فیسبوک اجرا کرده باشد و از این تعداد، ۴۰۰ کاربر روی تبلیغ کلیک کرده باشند، نرخ تبدیل این کمپین ۴ درصد می‌شود. دلیل اهمیت نرخ تبدیل، کمک به سنجش اثربخشی عملکرد کانال‌های تبلیغاتی متعدد و موفقیت هر کمپین است.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Conversion, Conversion Tracking
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.