Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Campaign Optimization

به فرآیند اختصاص مجدد بودجه تبلیغات و بازاریابی برای حصول بهترین عملکرد، بهینه‌سازی کمپین گفته می‌شود. در این فرآیند بودجه مربوط به مجموعه تبلیغات با عملکرد ضعیف کاهش پیدا کرده و به سمت مجموعه‌های تبلیغاتی با عملکرد با کیفیت‌تر هدایت می‌شوند. معیارهای تخصیص مجدد بودجه عبارتند از: خلاقه، کلیدواژه‌ها، هدفگیری و ابعادی از این قبیل.

مطالعه بیشتر:

  • بهترین فرمت‌ های تبلیغات موبایلی کدام هستند؟
بازگشت به لیست کلمات
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
instagram
aparat
linkedin
whatsapp
twitter
telegram
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.