Logo
بینش متریکسوبلاگلغت‌نامهقیمت
محصولات
مستندات
تماس با ما
ورود
درخواست دمو

واژه‌نامه آنالیز موبایل مارکتینگ

Ad Revenue Attribution

اتریبیوشن درآمد تبلیغاتی فاکتوری مهم در محاسبه ارزش طول عمر مشتری و در نتیجه میزان بازگشت هزینه تبلیغاتی است. این فاکتور به توسعه دهندگان اپلیکیشن (یعنی ناشران) کمک می‌کند تا دقیقاً بدانند کدام کاربران روی تبلیغات آنها کلیک می‌کنند و آن کاربران از کجا جذب شده‌اند. این اطلاعات در شناخت شبکه‌های تبلیغاتی با کیفیت که کاربران وفادارتر را جذب می‌کند مؤثر است.

بازگشت به لیست کلمات
کلمات مرتبط: Lifetime Value, ROI/ROAS
Logo
مستنداتتماس با ماقوانین و مقرراتحریم خصوصی
aparat
linkedin
instagram
telegram
twitter
whatsapp
youtube

۰۲۱-۹۱۰۹۰۹۸۵ , ۰۹۱۹۰۹۰۸۵۶۵

خیابان نلسون ماندلا، بن‌بست آناهیتا، پلاك ٢٣، طبقه سوم

تمامی حقوق این سایت برای شرکت پگاه داده ‌کاوان شریف محفوظ است.