سؤالات متداول
برای ثبت نام در متریکس، در صفحه اصلی وبسایت، از طریق درخواست دمو (request a demo) مشخصات کامل و صحیح خود را ارسال کنید. اکانت شما پس از بررسی توسط همکاران ما در متریکس، تایید شده و ایمیل تایید آن نیز برایتان ارسال خواهد شد.
بله، پس از ورود به حساب کاربری خود، روی گزینه «حساب من» یا «Account» کلیک کرده و با انتخاب «ویرایش» یا «edit» مشخصات سازمانی خود را اصلاح کنید.
در صورتی که قصد اصلاح مشخصات خود را داشته باشید، پس از وارد شدن به اکانت میتوانید روی علامت ویرایش که در کنار نام کاربری شما قرار دارد کلیک کرده و نام، نام خانوادگی، عکس پروفایل یا رمز عبور خود را تغییر دهید.
آمار داشبورد متریکس به طور میانگین هر 5 دقیقه و حداکثر تا 30 دقیقه آپدیت میشود.
پس از ورود به محیط داشبورد، با انتخاب Menu میتوانید از پایین صفحه زبان مورد نظر خود را بین فارسی و انگلیسی انتخاب کنید.
سرویس متریکس تا یک ماه تحت عنوان دورهی تست رایگان است و سپس از ماه دوم بر اساس تعداد نصبهای غیرارگانیک، یکی از پکیجهای ماهانه انتخاب و پرداخت میشود. در متریکس سرویس مقابله با تقلب، گزارش نصبهای ارگانیک و شمارش رخدادهای درون اپلیکیشن رایگان انجام میشود.